« 尊敬 | トップページ | 講義 »

2011年10月24日 (月曜日)

笑うスイマー

笑うスイマーがいる。

彼は、笑っている。笑って泳いでいる。

水から上がっても笑っているが、水中でも笑っている。

笑うと力が抜けて、いい泳ぎができるのだろうか。彼の泳ぎは力が抜けて、宇宙遊泳のようである。

先日、スイマーとジャグジーで一緒になった。

二人だけでお風呂に入っているようで、すこし恥ずかしかった。

彼は、もちろん笑っていた。

僕は、すこし強張って笑顔を作った。

その後、そのままの顔で泳いだら水を飲んだ。

Swimmer at which it laughs is in a neighboring pool.

He is always laughing.
He is laughing and swimming.
He is laughing, even if it goes up from water, but also underwater, he is laughing.
If it laughs, does power fall out and can it perform good swimming?
Power escapes from his swimming and it seems to be a spacewalk.
The other day, I became together with Swimmer and a Jacuzzi.
As I was taking a bath only by two persons with him, I was somewhat shameful.
Of course, he was laughing.
I stiffened for a while and made the smiling face.
Then, water was drunk when swimming in the face as it is.

|

« 尊敬 | トップページ | 講義 »

あいまいの知」カテゴリの記事

コメント

コメントを書く



(ウェブ上には掲載しません)


コメントは記事投稿者が公開するまで表示されません。



« 尊敬 | トップページ | 講義 »